» Hej!

 
Hej! Det är jag som kommer blogga här med Emilia. Jag heter Elin och har en c-ponny valack som heter Curt.
Jag är även aktiv på min andra blogg som jag har själv, elinjunghem.horseworld.se, men kommer vara lika aktiv här. Jag är tretton år gammal och jag har snart haft Curt i ett år, vi har hittils bara tävlat några småtävlingar men hoppas på att komma ut mer i sommar.
När sommarlovet börjar, alltså om en vecka, kan jag redan nu säga att jag inte kommer blogga på en vecka. Jag och en kompis ska dra och 'sommarjobba' på ett ridläger. Sen efter det ska jag komma hem under helgen och sen dra på hoppläger med Curt, då hinner jag nog inte heller blogga så mycket..
Men sen resten av sommarn så blir det nog en massa bloggande!
 
Nu ska jag sätta på någon film tror jag och sen gå och sova.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback