» Samma här..

måste nog hålla med att vi varit lite dåliga på att uppdatera
som sagt men imorgon tar irma studenten, blir väl massa bilder antar jag :D
men iaf red Curt idag som elin skrev, och gick ju super hur snäll som helst
red barbacka, sen imorgon ska jag rida Alfons & Curt så har fullt schema
ser ut såhär 
1. Irma springer ut
2. Studentmottagning
3. Rida
4. Soooova

sen på söndag så kommer ridläger ungarna kul kul :D 
kommer sakna dig Elin my buddy :(
men men, sen har jag en sjukt irriterande mygga what so ever i mitt rum jag blir galen på 
den dö äckel flug mygga..., är redan uppe i 14 myggbett... usch fy
vad jag hatar dom.. just nu sitter jag och tjockar i mig chips känns ju toppen
och fullt hus här hemma oxå, sen ännu mer imorgon puh 
mycket fooolk! vill oxå ta studenten.. :(
men nu ska jag sova godnatt // Emilia
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback